sobota, 2 lipca 2011

Róże motyw uniwersalny.

Postanowiłam zrobić użytek z przeźroczystego talerza nomen omen, który pozostał po zepsutej mikrofalówce.Pomalowałam go na różowy kolor- jednak wiadomo człowiek uczy się na błędach i nie położyłam warstwy primera.Róże wydawały mi się dość wyraziste i na tle ozdobnego złocenia doskonale wpasowały się w całość.Na koniec pomalowałam satynowym werniksem.Aby uwypuklić róże złotą konturówką dokonałam wewnątrz zdobień.Do kompletu zrobiłam jeszcze dwie szklaneczki.

                                                      Pozłacany różany komplet ;-)

Biżuteria decoupage pozwala stworzyć coś oryginalnego i właściwie możemy mieć pewność, że  będzie jedyna w swoim rodzaju.Tym razem inny motyw róż postanowiłam wykorzystać robiąc kolczyki i branzoletkę.Całość zawsze można schować do pudełeczka w tej samej tonacji.

                                       
                                            Różana biżuteria ;-)

2 komentarze:

  1. Tutaj już widać postępy, tylko, jeśli nie oklejasz całą serwetką, to paluszki leniuszki w ruch i trzeba wycinać dokładnie motywy: na wieku okrągłego pudełka. Tam widać gdzie serwetka się kończy. Niestety, w decou trzeba dokładnie wszystko wycinać, nawet takie maleńkie listeczki... inaczej psuje to efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo.. :) ten komplet z pudełeczkiem..achh

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe i stokrotkowe słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...