piątek, 8 lipca 2011

Anioły na niebieskim i koniczynki na szczęście czyli krak po raz pierwszy.

Jak na początku kupiłam zestaw do decoupagu to był pojemnik cracle.Instrukcja i szybki internetowy kurs jak można zrobić efekt spękań.Wybrałam  butelkę w kształcie wazonu i standardowo primer a potem pomalowałam niebieską farbą.I szok chyba pomyliłam farby bo miał wyjść odcień błękitu nieba, a tu był ciemny granat.Pomyślałam, że już chyba nie będzie takiego zamierzonego efektu ale i tak nałożyłam krak i potem białą farbę akrylową.Jak nakleiłam anioły i pomalowałam werniksem to uznałam, że nie jest tak źle.Na koniec zrobiłam konturówką złotą gwiazdy i napis Angels. Podobnie zrobiłam kolczyki w zielone koniczynki.Gdzieś na blogach widziałam fajny efekt jak boki można okleić sznurkiem coś na wzór sutaszu i chyba przez weekend spróbuję zrobić właśnie taki wisiorek.

                                            
                                               Wazonik w anioły i kolczyki w koniczynki ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każde miłe i stokrotkowe słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...