poniedziałek, 4 lipca 2011

Cytryny i wazoniki kwiatowe.

Aby zrobić takie wazony wystarczy aż to trudno w to  uwierzyć butelka po winie.Najpierw pomalowałam primerem aby farba akrylowa miała lepszą przyczepność.Na tym złotym wazoniku trzeba było miejsca pod serwetką jeszcze pomalować jasnym podkładem, aby konwalie nie zlały się z kolorem, tak jak w przypadku mojego pierwszego wazonika ze ślimaczkami.Ponieważ jeszcze nie próbowałam sztuki cieniowania brzegi i kontury  pociągnęłam tylko zieloną farbą akrylową.

                                               
                             Konwalie na złotym i Słoneczniki prawie jak Van Gogh'a ;-)

Zrobiłam też specjalną buteleczkę na cytrynówkę.Połówki cytryn doskonale wpasowały się w drewniane podkłady więc wykorzystałam to do zrobienia kolczyków.


                                               Małe cytrynowe szaleństwa :-)

1 komentarz:

  1. Aż nabrałam ochoty na cytrynę. Uwielbiam ten owoc, więc cytrynowe kolczyki w sam raz dla mnie :)
    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe i stokrotkowe słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...