wtorek, 12 lipca 2011

Francja elegancja

Byłam na wsi u rodziców i wygrzebałam stare ramki na zdjęcia i moje zdjęcia z dzieciństwa.Już czekają w kolejce do ozdobienia.Kończę moje pudełeczka na biżuterię z motywem róż ale jednak nie wiem czy odważę się na cieniowania.Przeczytałam trochę artykułów jednak  najlepiej byłoby gdzieś tą technikę podpatrzeć.Staję się ostatnio mistrzynią robienia decoupage w tzw. "międzyczasie". Dziś wrzuciłam moja ulubiona branzoletkę.Przyciąga uwagę choć wiadomo mogłaby być jeszcze nieco bardziej ozdobiona.Muszę się wybrać na jakiś kurs-o to pozwoli oderwać myśli od codzienności i może trochę bardziej rozwinąć skrzydła.Tyle jeszcze muszę się nauczyć.Komplet biały z różami zrobiłam na prezent.Kolczyki zyskują na swoim oryginalnym kształcie.

1 komentarz:

  1. A widzisz, co post to ładniejsze prace ;-)
    Tutaj bransoletki wyglądają na bardziej dopieszczone ;-)
    Oby tak dalej! Jest naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe i stokrotkowe słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...