piątek, 5 sierpnia 2011

Pudełeczka Decoupage

Jeszcze w lipcu a właściwie w "lipcopadzie" zrobiłam pudełeczka.Mogą być na biżuterię i różnego rodzaju bibeloty.Pudełko z różami nie cieniowałam.Może to jeszcze brak wprawnej ręki, a może takie wydawały mi się bardziej naturalne.Z motylkami to była ciekawa historia.Miało być takie jak te różami czyli też z krakiem.Jednak zamiast pomalować na kraku pędzlem to zaczęłam tapetować.Oj nie wiem co mnie podkusiło.Aby jeszcze uratować wszystko nałożyłam druga warstwę, nakleiłam motylki i troszkę pobawiłam się w cieniowania.Oba pudełeczka były doskonałym prezentem dla babci i cioci i  bardzo się podobały.


                              Pudełeczko z najwygodniejszym motywem różanym.

                                        Szczęśliwe chwile to motyle ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każde miłe i stokrotkowe słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...