poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Perła w niebieskim i tulipanowe pudełeczko.

Trafić w gust kobiety jest czymś bardzo ale to bardzo trudnym.Zrobiłam broszkę -tradycyjnie w odcieniach niebieskiego.Nie nacieszyłam się nią długo, bo spodobała się bratowej.Trochę mnie to podbudowało.Dostałam też zlecenie na bransoletkę i kolczyki w róże-właśnie się za nie zabieram.No i pudełeczko po kwiatowym balsamie zrobiłam w tulipanowy motyw.Najważniejsze, że po otwarciu pachnie wiosną i to moje cieniowanie...hmm wreszcie powoli zaczynam czuć ten klimat.

                                           Niebiesko perłowy sutasz;-)
                         


                                         Pudełeczko w tulipany ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każde miłe i stokrotkowe słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...