niedziela, 7 sierpnia 2011

Na ludowo

dW lipcu miałam wenę twórczą i sporo rzeczy zrobiłam.Teraz po urlopie też myślę, że na spokojnie zrealizuję moje pomysły.Dziś wrzucam mój komplet z motywem ludowym.Kolczyki to był pikuś ale za to bransoletka była nie lada wyzwaniem.Chyba całość zyskuje na nie banalnym kształcie.Najważniejsze, że cały czas doskonalę się w tym co lubię.Nawet jeśli jeszcze są jakieś błędy to sztuką jest je trochę ignorować.Przecież nikt nie jest doskonały a kreatywność dopuszcza jakieś małe błędy....

                                          Komplet z ludowym motywem.

2 komentarze:

  1. ladniutki ten kompecik,obejrzalam tez inne prace i super ze spróbowalas juz kraka ja nadal sie boje go uzyc zeby nie popsuc jakiejs pracy he he.Widze ze tez sutaszujesz he he to normalnie jest jak choroba wszyscy sie zarazajá ja wlasnie szyje kolczyczki to moje trzecia próba.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy ten komplecik i miły dla oka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe i stokrotkowe słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...