piątek, 25 listopada 2011

Kolejne śnieżynki i Dama z łasiczką.

Kompletnie brakuje mi czasu na "ulepszenie"mojego bloga i  na buszowanie po innych blogach.Obawiam się, że w grudniu nie będzie lepiej. Zdążyłam zrobić dwie śnieżynki na choinkę i naszyjnik z motywem Damy z łasiczką.
Nie pozostaje mi nic innego jak tylko się zaopatrzyć w materiały i dalej robić te swoje dłubaninki.


                        Już coraz bardziej przypominają śnieżynki, a nie jakieś esy floresy...


                                      Wreszcie każda z nas marzy aby być Damą...;-)

3 komentarze:

  1. Przypominają? To przecież regularne śnieżynki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram, śnieżynki są bardzo eleganckie. Robisz na igle, czyż nie?
    A propos bloga, to po prostu kwestia czasu. Ja mam go stosunkowo dużo i praktycznie każdą wolną chwilę poświęcam robótkom (właśnie mi się dziś pęcherz na palcu zrobił...). Poza tym bloguję od niedawna, a robótkuję od lat, więc niektóre prace są dość stare.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace, ale umiejętność robienia frywolitek podziwiam, są piękne, delikatne, zawsze szczęka mi opada jak widzę frywolitki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe i stokrotkowe słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...