piątek, 9 grudnia 2011

Urodzinowo- świąteczna bombka;-)

Postanowiłam mojemu chrześniakowi zrobić urodzinową bombeczkę na choinkę.Oczywiście w sztuce robienia zdjęć jestem jeszcze daleko za Murzynami, nie mniej jednak wyszła rozkoszna.Po za tym aby była w pełni okazała powinna być jeszcze na stojaczku, a takowego jeszcze nie posiadam.
Pozazdrościłam Marzi lampionów.Moje póki co jeszcze się suszą i czekają na ozdobienie, no i oczywiście na lepsze światło, bo w świetle sztucznym zdjęcia są rzeczywiście kiepskiej jakości.
Także sezon świąteczno -prezentowy w pełni.


                   Bombka z przekładką widok z przodu ;-)


                     Tył bombeczki wygląda mniej więcej tak;-)różne motywy, trochę cieniowana i ozdobiona złotym reliefem.

               
                   I oczywiście kiepskiej jakości foto mojej bombeczki z boku;-)

3 komentarze:

  1. Bardzo oryginalna i piękna bombka :) dziękuję za odwiedziny, chyba zadomowię się tu na dłużej. Podziwiam Twoje frywolitki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo już u Ciebie Świątecznie :) Bombka urocza i pamiątka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super pomysł z tym zdjęciem w bombce,ja też mam problemy ze światłem przy pstrykaniu, ale cóż miejmy nadzieję ,będzie lepiej praktyka czyni mistrza.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe i stokrotkowe słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...