piątek, 23 grudnia 2011

Ostatnie decoupagowe cudeńka...

Uff...zdążyłam zrobić wszystko co planowałam.A oto efekty mojej pracy..jeszcze tylko zapakować prezenty i można pomalutku zacząć świętować.


Bombki z przekładką-oczywiście w środku zdjęcia, ale tym razem chciałam pokazać świąteczne motywy z aniołkiem.Całość oczywiście zdobiona reliefem no i oczywiście podmalowane spora dawką brokatu.


                      Drewniane serce z motywem świątecznym-prezent dla mojej ukochanej babci;-)

                       
                                    Bombeczka w kształcie serca


                                           Widok z drugiej strony;-)


                   Pudełeczko decoupage na świąteczne cukieraski;-)

Z okazji  Świąt  przesyłam gorące życzenia, wszystkiego  co najlepsze, zdrowych i śnieżnych  dla wszystkich moich koleżanek "po fachu", które zaszczycają mój blog swoją obecnością.
Dziękuję wam bardzo za te pół roku mojej pracy z nadzieją, że za rok moje prace będą jeszcze bardziej artystyczne;-)
Gorące pozdrowienia;-))

6 komentarzy:

  1. Ale cudeńka!!!! wesołych świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się napracowałaś!!! Drewienko dla babci przepiękne. Wesołych Świąt i spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ozdoby! Za każdym razem jestem pod równie wielkim wrażeniem...
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne ta ozdoby z aniołkami ... życzę wszystkiego co najlepsze z okazji świąt i szczęśliwego nowego roki pozdrawiam i zapraszam na moj blob
    www.artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszysz jak wiatr życzenia niesie?
    Hula po polach i szumi w lesie,
    Jak stuka w okna, wchodzi w kominy
    I obserwuje dziecięce miny?
    Jeśli to słyszysz, to zamknij oczy,
    Niech cię świat wspomnień dziś zauroczy.

    Poczuj makowca zapach wspaniały,
    A za firanką świat w szacie białej
    Już karp się smaży, kompot gotuje,
    Mróz na szybach kwiaty maluje.
    Ty zaś radosny z iskierką w oku
    Szukasz Gwiazdora, czekasz do zmroku.

    Teraz, choc wiosen trochę przybyło,
    To wiatr ten sam szumi nam miło.
    A ja razem z wiatrem slę dziś życzenia,
    Aby spełniły się Twe marzenia,
    By pierwsza gwiazda wschodząca o zmroku
    Przyniosła ci zdrowie i radość w Nowym Roku

    wesołych Świąt życzy Bajka

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że dopadły Cię aniołki Rafaella :) Wszystkiego dobrego na nadchodzący Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe i stokrotkowe słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...