piątek, 25 października 2013

Magnolie...

Nie wiem dlaczego,  ale właśnie tak nazwałam komplet biżuterii, którą ostatnio zrobiłam. Może dlatego, że  kwitnące magnolie mnie zawsze  zachwycają .Kolczyki miniaturki z kryształkami swarovskiego- kolorystyka biało różowa z koralikami toho. Zrobienie takich małych form jest bardzo pracochłonne..no chyba, że ja jestem najwolniejszą Sutaszystką świata;-) No ba ale zabrzmiało. Nie mniej jednak doskonalę formę.




Do kolczyków powstała podwójna bransoletka wg.schematu Weraph. Zawieszki z kryształkami doskonale komponowały się z kolczykami.



Tak, tak  poszalałam ze swoim obiektywem, ale tak bardzo chciałam uchwycić piękno i subtelność tego kompletu oczywiście licząc na to, że  spodoba się właścicielce.


I jeszcze kolaż...


Bardzo dziękuję wszystkim moim blogowym koleżankom za odwiedziny i miłe słowa. Zawsze do was wpadam na ukojenie oka i duszy...
Miałam już bardzo ambitny plan zabrania się już za malowanie bombek..a tu jeszcze pojawiły się zamówienia na prezenty mikołajkowe...i to moje ciągle w biegu..ale nie dziś już chillout...i red..red wine...;) a co mi tam nareszcie weekend;-)


8 komentarzy:

  1. Komplecik jest śliczny ale ta podwójna bransoletka jest niesamowita :) nieziemska ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam magnolie..są przepiękne.. i takie delikatne..jak ten komplet..szczerze to bransoletka mnie powaliła..bo ostatnio strasznie moje serce bije do takich koralikowych węży.. będę czekać na następne dzieła jak zawsze:) ja też niedługo muszę się zabrać za prezenty bo w końcu nie zdążę.. udanego weekendu :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. nie jesteś najwolniejsza..heh:) ja chyba jestem jeszcze bardziej niż TY:)! ostatnio się ślimaczę strasznie przy sutaszu..

      Usuń
  3. Śliczności :) zarówno kolczyki jak i bransoletka :) chyba i ja muszę zacząć myśleć o świętach :) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki są prześliczne ;)
    bransoletka robi na mnie ogromne wrażenie ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Aga, oj doskonalisz ten sutasz! Piękny komplet i ta podwójna bransoletka, super pomysł!!!Na pewno właścicielka będzie bardzo zadowolona! No i zdjęcia super! Mam nadzieję że głowa po winie nie boli, albo lepiej niech boli bo to znaczy że duuużo wina było a to dobre na oderwanie;). Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. I czy dalej ktoś twierdzi, że różowy kolor jest niefajny???
    Piękne rękodzieło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne biżu, te kolczyki to prawdziwy cud!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe i stokrotkowe słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...