sobota, 8 czerwca 2013

Tanzania i ślubnie...

Sutaszowy wisiorek, czy może już naszyjnik powstał na zamówienie mojej babci i będzie prezentem imieninowym.Jest wykonany z dwóch rodzajów kamieni mianowicie onyksu i noc kairu, koralików Toho oraz sznurków sutaszowych w odcieniach zieleni i czerni. Sam już sznurek to koraliki jeszcze z dawnego Jabłonexu. Po raz pierwszy także robiłam wisiorek nie zaczynając od głównego kamienia , ale od okręgów z onyksami.No ale za każdym razem uczę się czegoś nowego.


I jeszcze zbliżenie samego wisiorka...


A to już autorka we własnej osobie...


Sutaszowy naszyjnik kolorystyką bardzo nawiązuje do przyrody, zieleni parków krajobrazowych oraz  może troszkę jest taki etniczny, dlatego zgłaszam go do kreatywnego kufra na wyzwanie tematyczne p.t Tanzania.



W ostatnim czasie powstał także drobny upominek ślubny.Tradycyjnie dla Pana Młodego było wino i butelka w aranżacji decoupage a dla Pani Młodej  bukiet z czekoladek  rafaello w tonacji biało niebieskiej.




A z tyłu buteleczki zakochane aniołki....


8 komentarzy:

  1. Naszyjnik cudny, bardzo oryginalny i ciekawy :) a prezent ślubny przepiękny :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. ach same cudnosci stworzyłaś a bukiecik i wisior naprawde rewelacyjne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Aga! Widzę że na ślub zdążyłaś, bardzo ładny i elegancki upominek, ale dobrze mieć taką żonkę co wszystkich obdaruje, wymyśli,mąż na rękach powinien Cię nosić, a jak nie nosi, to mam nadzieję że poczyta i ponosi :), chociażby z wanny do łóżka ;)
    A wisior cudowny! Bardzo pomysłowa forma i ja już tutaj również widzę taki Twój styl:). Ech, że Ty też znasz się na nazwach tych kamyczków...dla mnie to jak z samochodami, tylko kolorami je jestem w stanie określić. No i już wiem jakie te włosy teraz masz :). Ale się rozpisałam...buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, powodzenia w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam sutaszowe wytwory, ciągle to dla mnie obca technika. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent ślubny a sutaszowe wroby - no cudo! :)

    http://zielona-szkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe i stokrotkowe słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...