poniedziałek, 23 stycznia 2012

Lampion z pejzażem i pudełeczko na drobiazgi.

Niby dziś miałam urlop i już zaplanowałam, że skończę moje prace.Ale wiadomo jak to bywa-lepiej nie planować.Ponieważ wszystkie świąteczne lampiony rozeszły się jak bułeczki z masłem, to zrobiłam sobie taki z pejzażem.Jedyne co jest nowością to kupiłam klej z werniksem z brokatem. Chyba zdecydowanie lepiej wyszło na pudełeczku niż na lampionie.Chociaż  też ma swój niepowtarzalny urok w nocy.

       

        Moje postanowienie jest dość banalne ale ostatni raz już robię motyw z różami.
Przecież nie od dziś wiadomo, że wolę stokrotki....

4 komentarze:

  1. i lampion i pudełeczko jest świetne ... nie zawsze to co się zaplanuje uda się zrealizować, ja tez tak mam :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampion świetny :) a pudełeczko rewelacyjne, chodzi przede wszystkim o róże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A właśnie, że róże są piękne, nie rozumiem, czemu nie chcesz nimi więcej zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Lampion super, pudełeczko też fajne (i chyba wiem po czym:)) Chociaż róża to królowa kwiatów, ja też wolę stokrotki i margerytki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe i stokrotkowe słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...