piątek, 21 października 2011

Niebieskie..oczko.....

Widzę, że powoli zaczyna się robić świątecznie na innych blogach.Nie powiem ja tez jak nigdy zaczynam odliczać do Świąt.Póki co wpadłam w szał frywolitkowych bombek-czekają tylko na sesję zdjęciową.Jak tylko zostanie usunięta awaria mojego komputera to wrzucę swoje pierwsze bombki.Kolczyki frywolitkowe też skończyłam ale wiadomo złośliwość rzeczy martwych.Dziś wrzucam tylko sutaszową broszkę.Można ją też nosić jak wisiorek.Najważniejsze, że koleżanki Cioci z pracy były oczarowane..a co mi tam trochę sobie posłodzę.Zresztą kto ma nas docenić jak nie zrobimy czasem tego sami;-)))

                                     
                                         Niebieska sutaszowa broszka;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każde miłe i stokrotkowe słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...